onsdag den 15. august 2007

Onsdag 15. august











Onsdag 15. august








Jeg har lånt majestætens lykønskning til Arne og Gudrun, de modtog brevet med posten i morges. De er meget stolte over den flotte hilsen fra Dronningen, vi mener det er hendes orginale håndskrift, men det er da godt vi på forhånd kender hendes navn. Vi har været i Silkeborg her til aften, Kristian har lånt Arnes bil. Jeg vil tage en kopi af brevet og indsætte det som billede så du kan få et indtryk af majestætens flotte underskrift. Billedet øverst er konvolutten til højre er det kartonomslaget til brevet. Nederst selve brevet. Håber det kan ses!








Jeg kan fortælle at vi har fået en falkoner her på Solvænget, nemlig orkidemanden der har kastet sig over falke. Jeg mødte ham på cykelstien med en 1½ måned gammel falk, det var første gang han var på vandretur uden for hjemmet. Jeg fik en aftale om et besøg til 10. klasse til foråret. Han kunne fortælle at manden fra TV-filmen med falke og drageflyvning i alperne ikke døde en normal død, han begik selvmord.(udsendelsen sluttede af med en oplysning om at manden var død)

Ingen kommentarer: